löjligt

Var på synundersökning idag. Inget hade förändrats med min syn så när jag vinner på Lotto på lördag så ska jag göra en laseroperation. Damnit! Inget skulle göra mig lyckligare! [Det skulle förstås vara en grym plats på Old Trafford när Man Utd har ett spännande möte]
Så nu har jag spanat efter bågar på nätet och beställde hem 6 st provbågar. Jag hoppas att några av de här ska passa mig bra:



VEM köper såna här????


När jag väntade på bussen i Alvik såg jag något fruktansvärt.. En snubbe i min ålder, fräsch, en blandning mellan hipster och reklamare (ni vet, svarta, tjocka bågar, loafers, beige chinos, skinnjacka), och på huvudet hade han... EN JORDGUBBSMÖSSA!! Som BARN har på sig.. Det såg så jävla löjligt ut så jag kunde inte hålla mig för skratt.. Undra ifall han lyckas starta den trenden i sin umgängeskrets eller på hans jobb. Jag hoppas de skrattar åt honom istället för det var bara löööööjligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0