heja heja

Nu har jag varit uppe i sisådär 1½ timma, Johan sover fortfarande.. Jag drömde en obehaglig dröm där Johan drog till Australien för att surfa en helg och jag skulle komma dit dagen efter. Men när jag ringde dagen därpå och skulle säga vilken tid jag kom dit så sa han att det vore nog bäst om jag inte kom dit alls. Eller att jag skulle vänta lite, någon dag eller så.. Så nästa dag ringde jag igen och då svarade han inte ens. Jag åkte dit ändå och fick reda på att han bodde hos en kompis till honom (som för övrigt var Alex Lund, haha..) och att jag inte fick plats. Bla bla bla.. Sen minns jag inte så mycket mer, det blev luddigt och allmänt konstigt bara. Jag HATAR mina drömmar. Ville ge Johan en käftsmäll när jag vaknade och var tvungen att tänka efter en extra gång om det var sant eller inte. Sjukt.

Idag ska jag måla klart hallen tänkte jag! Måste bara fixa mer färg. Köpte ju bara en provburk på ½liter. Ingenting ju. Så hej och välkommen kära mjölksyra i armarna, peppen!

Får såklart inte missa starten på Formel1loppet heller, nu när min bästa finne [Kimi Räikkönen] inte längre är med får jag heja på  Massa och Alonso [båda kör för Ferrari] som får starta som tvåa och trea, spännande! Vinner den jävla Schumacher loppet idag ska jag måla om hallen svart. BLÖH!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0