finally

FÖRE OCH EFTER. En jävla skillnad alltså. Jag är toknöjd!



Äntligen, äntligen hemma.. Så jävla skönt. Kollade På Spåret och käkade pizza. Och jag har druckit ett par lager tops så jag är nöööööjd.. Har även bäddat rent och fastän jag inte är jättetrött så är det väldigt lockande att bara gå och lägga sig och njuta av den stora sängen och nya sängkläderna:



Jag tror minsann att min kära sambo har däckat i sängen redan. Det är ju fredag. Tröttdag borde vi döpa om den till faktiskt.. Imorgon blir det att leta schyssta grejer till badrummet på Ikea bl.a. Woooooho!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jävlar va fint det blev!! Jag förstår att du är nöjd. Ser fram emot ett besök hos er i sommar, med balkong/badrumsfest..:)

2010-03-15 @ 14:16:25
URL: http://imyourbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0