felix herngren

Första dagen med matematik A och läraren som låter som Felix Herngren ibland. Hysteriskt roligt faktiskt.  Men ja, nu är jag igång med det värsta jag vet.. Svarade i alla fall rätt idag på två frågor så om jag bara kan koncentrera mig och anteckna sjukt mycket så ska jag nog klara ett G! Surt är bara att jag måste köpa en jävla mattebok för 400:- och lära mig Johans knepiga miniräknare. Blöh..
Annars peppar jag medieproduktionen mest! Läraren är bra och rolig till skillnad från det gamla skrället jag hade innan. Idag blev jag klar med mina DNkopior, [vi skulle välja ut 3 sidor från tidningen DN, mäta upp marginaler och spalter sen göra likadant själva i InDesign], och imorgon ska jag börja på min "grönsaksgubbe". Trots att jag gick Adobekurs i höstas så skadar det inte med lite repetition!

Nu ska jag duscha sen hoppa i mina pyjamasbyxor och kolla på film. Det blir "Flickan som lekte med elden". Jag har redan sett den men det har inte Johan så om jag ska få se den sista i triologin så får jag väl offra mig liksom..

Jag har för övrigt världens roligaste fästman! Jag skrattade så jag nästan kissade på mig när jag tog det här fotot:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0