...

Världen är bra liten. Den är såpass liten att Facebook ger mig ett förslag på en ny vän, och den personen är en snubbe jag råkade trilla för en gång i tiden och sen sågs vi aldrig mer. Och han är i sin tur vän med en av mina bekanta och därför föreslog vår kära community honom. Puh.. Herregud, man kommer aldrig ifrån sina gamla synder, eller hur?
Annars när jag kliade mig i håret innan så gjorde det tokont och jag kom ihåg att jag brutalt slog i huvudet i taket på O'Connels igår. De har såna där låga valv i trappan och stora skyltar som ska varna för det men såg jag dem? Nej. Därav det något svullna och onda området mitt på huvudet idag.
Halsbränna har jag också. Och nöjd med mitt val av livspartner (haha, så jävla fult ord). Jag älskar Johan, så himla mycket! Ibland har jag såna där dagar då jag bara bestämt mig för att vara sur. Ja, jag är konstig. Och idag var en sån dag.. Men så kommer Johan hem och säger något knasigt, roligt, tokigt och jag kan inte hålla mig för skratt. Han får mig att le varenda dag. Och fastän allt känns piss och jobbigt ibland så vet jag att han älskar mig minst lika mycket tillbaka. Och tur är väl det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0