dream on

Gick hem tidigare från skolan idag. Hade sovit alldeles för lite och oroligt så väl framför datorn så höll jag på att svimma. Fick ont i magen (börjar tro att jag faktiskt har IBS. Kul....) och mådde jätteilla. Så jag drog. Fick i alla fall lite gjort, jag och Johanna gick till Söderhallarna och tog lite foton till det kommande projektet. Smet även in på English Shop för att köpa lite Jelly Beans och mina absoluta favoritchips, McCoys Salt&Vinegar. Fy i helveeete så goda de är!

Känner mig lite stressad med skolan nu, inte många gånger kvar och två projekt ska in snart samt två till ifall jag vill höja betyget, vilket jag självklart vill. Och då får man även välja något eget att göra istället för att få texter, format och direktiv från läraren. Jag får helt enkelt sitta kvar längre på torsdag! Idag vart ingen rolig dag.

Igår samlade jag och Johan vuxenpoäng minsann. Köpte varsin Lottorad. Så imorgon blir någon av oss 10 miljoner rikare. Drömma kan man ju.. Det första jag ska göra ifall jag vinner 10 miljoner är att boka en resa till något varmt land. Kanske ta en sväng förbi London först och njuta av en ljus lager på en pub i Camden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0