buhuuu..

Uääh, vaknade och var helt täppt i näsan. Som vanligt. Bara lite extra mycket den här morgonen. Svalde och det kändes som jag hade svalt ett ägg med taggtråd runt det. Och sen kom hostan.. Så, jaha. Kul.
Lade mig i soffan och glodde på Sex And The City-filmen, för typ 7e gången. Jag tröttnar aldrig på SATC.. Världens bästa serie och en grymt bra film, jag grät 4 gånger. Extra mycket när de till slut gifter sig och Mr.Big viskar "Ever Thine, Ever Mine, Ever Ours" i Carries öra.. Suck.. Så fint! [Yes, jag är den blödiga, fjantiga typen, bara så ni vet]

Efter filmen gjorde jag en rejäl kraftansträning och målade klart hallen. Nu är jag helt död.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0