uuuuh..

Jag mår som en liten skit. Mår illa, svettas, är seg i huvudet, konstant hungrig. Jag är med andra ord sjukligt bakfull. Johan har antagligen gått och lagt sig och jag sitter i soffan och vet inte om jag ska sitta upp eller ligga ner. Skulle vilja se alla miljarders foton från karaoken igår men jag tror jag väntar med att kolla på dem tills jag mår bra. Minnet av alla ölkannor är fortfarande färskt, risken finns att det lilla jag ätit idag vänder från magen och kommer upp igen. Uääh..

JAG VILL HA PIZZA! Eller wok. Jag har inte bestämt mig än. Men antagligen blir det pasta och ketchup för jag tror inte att någon av oss slöa as här hemma orkar gå utanför dörren.. Kallt är det säkert ute också. Fy fan..

Vinner det där slemhuvvet Jimmy eller äckelpottan Anders i kvällens Robinson så vet jag inte vad jag gör. Antagligen drar jag en djup suck och fortsätter leva mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0