rädslan

Hur fan kan Takida vara nominerade överhuvudtaget till någonting på P3 Guldgalan?????? Jag förstår inte. Inte alls.
Annars trodde jag att Timo skulle vara bättre, allting känns som ett långt internskämt, lite pinsamt och ja, nej, Timo.. Håll dig till gitarren och sången istället.

Annars:
Man Utd ser ut att gå mot en förlust mot fucking Man City.. Bläh..
Tänkte gå på rekryteringsträff imorgon bitti tills jag såg att det bara gällde de som vill bli maskinoperatörer. Så, nej.
Jag har två skoluppgifter att syssla med imorgon samt orka med ett träningspass på kvällen.
Köpte två böcker idag, eller rättare sagt hämtade två böcker, då jag fick presentkort i julklapp. Det blev Ron Jeremys biografi samt Heroin Diaries, Nikki Sixx. Bra läsning framöver med andra ord.
Andreas Grega är grym.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0