matvraket qvist

Jag vill inte verka stendöd eller oempatisk men alltså, facebook står mig upp i halsen ibland! Dessa grejer som människor skriver och ber andra lägga på sin status, för VAD? Vad ska hända? "Känner du någon som har haft diarré? Lägg upp detta på din status om du eller någon du känner någon gång haft diarré." Alltså, vad är det bra för? Jag blir tokig!!!

Fredag idag, min mage gör fortfarande ont, fick i alla fall sova inatt, det hade jag inte väntat mig. Och tack vare att jag numer går upp extra tidigt tisdagar och torsdagar så kan jag somna på högst FEM minuter när jag gått och lagt mig. Lyx..

Snabba Cash har premiär idag och det är väl fan att jag inte har bokat biljetter än! I och för sig vill jag inte gå på premiären, jag väntar nog hellre ett par dagar. Men åååh, jag är SÅ peppad, vill se den NUUU!!

Imorgon blir det trerättersmiddag på Kungsholmen. Mozarellatoast, pasta med babymusslor och chokladtårta. Åh, mmm, ge mig!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Babymusslor, tänker bara på dom där stackars bäbismusslorna i dumbo!! haha (tror det var dumbo)

2010-01-15 @ 17:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0