filmtips. eller nåt.

Nee, det blev inte the Wrestler igår. Det fick bli vår andra hyrfilm, Bronson. Läs om den HÄR. Den var riktigt grym och jag blev nog mest imponerad av snubben som spelar huvudrollen, hur mycket muskler han kirrade inför filmen.. Damn..

Före:



Efter:


Jag kanske borde gå och lägga mig nu? Ska upp tidigt imorrn. Ska vara på Huddinge Sjukhus kl 08:00. Okristlig jävla tid.. För ett återbesök liksom, får väl skylla mig själv kanske, kunde ju bett om en senare tid. Men men, lika bra att ha det gjort. Måste dessutom öva mig inför tisdag, då jag ska befinna mig på Söder kl 08:30 för min första lektion i grafisk kommunikation. Pepp! Att jag måste gå upp tidigt på min födelsedag suger förresten. Får väl ta en powernap efter skolan för på kvällen vankas det smörgåstårta i Nälsta. Wohoo!

Nej, nu blir det sängen och Den förlorade symbolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0