early

Jag kände på mig att jag vaknade ganska tidigt, tänkte för mig själv: är klockan runt 9 så drar jag och tränar vid 12. Yes, klockan var 8:45, perfekt. Jag hatar nämligen att stressa upp till något, går därför hellre upp ett par timmar innan jag måste ge mig iväg. Hinna vakna, äta frulle osv.. Och tur hade jag att det fanns platser kvar i det pass jag ville gå på. Får väl se hur detta ska gå, har ju inte varit på ett jympapass sen 21 december, huuuuua, jag får ta det lugnt helt enkelt.

Bokade biljett till Snabba Cash imorgon! Wohoo, peppen!! Klockan tre i Heron City, lika bra, fanns fler och bättre platser där ute än i stan. Nej. Frulle, Nyhetsmorgon och sen iväg. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0