Blöööh..

Känner mig en aningens bakis. Händer det inte något snart så kommer jag fastna i den här stolen och inte bli normal förrän imorrn bitti.. Tur då att vi snart ska åka till Sumpan, ska käka middag hos Johans syster + hennes pojkvän + Johans farsa och antagligen hans tjej.. Får hålla en tumme för att jag inte kommer att spy rakt över bordet. Uääh..

Käkade tacos med Pernilla och Gurra igår. Vi hyrde Public Enemy också vilken var sådäär bra.. Menar, Johnny Depp och Christian Bale i all ära, men näe, ingen guldfilm. Vi drack öl också. Och vin. Och jag köpte Green Goblin eftersom Strongbow var helt slut och jävlar vad god den var! Mmmm..

Skitsnö som förstörde min fotbollskväll. Vad ska man nu kolla på?

Gurra kollar på VH1..



Pernilla petar upp sin glasögon..



Jag nu. (ser ju för fan helt schleten ut ju..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0