wtf?!

Jävla vidriga drömmar!
I natt drömde jag att Johan smusslade väldigt mycket med sin mobil och tyckte att det vore rena skandalen om jag ens kollade i hans sms-inkorg. Han gick iväg och sms'ade och ringde. Sen fick han ett brev från en tjej, ett handskrivet brev som luktade parfym och hade hjärtan fastklistrade på kuvertet. Jag frågade ifall jag fick läsa men han sa nej. Då ryckte jag åt mig det och han sa ok. Brevet var utformat som en veckotidning, snyggt gjort men inga ömma ord. Det var som en brevväxling mellan två 10åringar.
MEN VARFÖR DRÖMMER JAG SÅN HÄR SKIIIT HELA TIDEN??
Ingenting stämmer ju överrens med verkligheten, den här gången. Har råkat ut för det där eviga smusslandet med mobilen en gång, och när jag kollade så hade ju min instinkt rätt, han var ju otrogen mot mig.
Men nu, nej.. Jag har aldrig litat på någon i mitt liv förut, innan jag träffade Johan. Ändå kan jag inte hjälpa att min skadade hjärna får såna där äckliga, vidriga tankar ibland.. Bläh..

Well hell, ska hem till Pernilla sen och kolla reprisen av herrarnas korta program (konståkning) senare. Så jag får absolut inte surfa in på aftonbladet ifall det står någonting.. Nej.

Men heja:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0