woop woop

West Coast Riotbiljetten är köpt! Om några månader är jag världens lyckligaste! Det kan hända att jag är ganska lycklig imorrn också ifall tåget går som det ska. 4 timmar och 50 minuter, blöööh.. Men jag har köpt en ny bok [Fallhöjd av Nick Hornby] och jag måste komma ihåg att låna Johans hörlurar. Annars blir det jobbigt.

Snart ska jag byta hårfärg. Jag säger inte vilken det blir. Så Sara, Jenny, Örnsch och alla andra, ifall jag bär mössa hela dagen och kvällen imorgon så förstår ni att jag inte blev nöjd. Aight?

Annars börjar min mage förstå att jag ska ut och resa imorgon. Den bubblar och knarrar och låter och fy. Idiotmage.

FÖRE:


EFTER:
???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0