wentworth.

När favoriten är ute ur olympiska spelens statistik över medaljer, surfar jag på Google Maps i väntan på ryssens åk. Hittade den bästa puben i världen under min promenad i östra London:



Jag saknar det så mycket att det gör ont i hela kroppen. NEJ, jag saknar inte idioten. Men allt annat runt omkring, man får bara bortse från den där imbecillen och jag saknar Sheila på puben. Jag saknar gatumusikanterna vid Embankment och skorna i trädet vid South Bank.. Och att dricka sig full på Carlings vid vattnet en ljummen kväll för att sedan gå på klubb som öppnar kl 2 på natten.. Uuuuh.. Jag vill inte bo i Sverige. Men det är ju här min kärlek finns.. Så jag måste ju! :)

Kommentarer
Postat av: malin

sv; oh en boråsare :D

Känns gött o träffa nån som inte bor så långt ifrån mig då :)

London! Dit har jag alltid velat åka, emn aldrig blivit av.. Men än är man ung!

2010-02-19 @ 17:56:14
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0