VG

Men guud vad jag är stel. Min träningsvärk bestämde sig tydligen för att ligga och lura lite innan den satte in dödsstöten. Uuuh.. Jobbigt.

Fick tillbaka provet i skolan idag. Jag kan glatt meddela att jag fick VG!! Trodde stenhårt på IG för när jag skrev det kände jag mig inte säker på någonting. Så, glad överraskning. Fuskar'n var inte där, om han hade fått MVG hade jag skvallrat till läraren om att han satt med datorn på och sprang fram och tillbaks med sitt prov och ändrade. Men han kommer inte få några speciellt bra betyg i alla fall för han är ju knappt där alls. Jag har minsann varit där alla gånger. Hoho, stolt Vendela, yes I am..

Ligger i sängen, uppe på rummet och längtar efter min karl. Han borde vara hemma närsomhelst nu, tycker jag.. Känner mig ensam och lite depp trots det fina betyget idag. Jag saknar vårat hem vansinnigt mycket. Men det är väl bara att hålla ut några veckor till. Har inte mycket till val.
Längar till Göteborg också. Och till Sälen. Jag bara SKA ge mig utför backarna det här året. Fega Vendela, BE GONE!!

Johan kommer farandes
..


Just det, jag och Pernilla kommer få ytterligare sällskap på Stockholm Ice i april,
nämligen av den här vackra damen, Mia
:

:D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan va gött med VG! Grattis!

2010-02-17 @ 15:38:17
URL: http://imyourbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0