snart bib. neej!

Nej nu får det fan vara nog! Alla de få kilon jag jympade bort i höstas har nu under 3 veckor kommit tillbaks igen och satt sig till rätta med hjälp av glass, godis, ostbågar och hyfsat onyttig mat. Blöööh! NU FÅR DET VARA NOG!
Jag börjar imorrn med afrodans, jympa på tisdag och torsdag. Förhoppningsvis gym till helgen om Johan är peppad, känns läskigt att gå till gymet själv. Ångest. Ush..

Helgen är slut snart. Kollar på USLA Wallanderfilmen på TV4. Herregud, så mycket bra skådisar, sååå dålig regi! Jiiisses, jag får ont i ögonen. Och jag har typ det och OS att välja bland då lilla, lilla tv'n i vårt tillfälliga rum bara har basutbudet att bjuda på, dvs 1an, 2an och 4an. Niiice. Nej.

Jag är peppad på Götet. Mailade farsan idag för att kolla ifall han är tillgänglig för lunch när jag anländer till Västkusten.. Vi får väl se om hans häxa låter honom smita iväg någon timma..

Nu ska jag göra mig redo för nattsömnen. Är jättetrött trots att jag inte gjort ett jota idag..

V <3 J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0