mmmmmeeeeennns.

Uuuh.. Det är syyynd om miiig! Det är hårt att vara kvinna I tell ya! Ont ont ont, kramper, blod, äckliga bommulspinnar att stoppa upp där det redan gör ont, illamående, huvudvärk, förlamad. Jag blir fan som förlamad när det gör som mest ont. Tar alla krafter jag har i kroppen och fokuserar på magen. Bläh.. Jag som hoppades på att det skulle dröja ytterligare en vecka så att omega-3tabletterna kanske hade hunnit verka. Men det biter antagligen inte på mig. Mitt livsöde, att alltid ha fruktansvärd mensvärk..

Annars är det fredag, imorgon har Pr0tesen fest på jävla Patricia där det kostar 100:- att gå in. Vi får väl se hur jag gör.. Och hur jag mår. Är helt täppt i näsan idag också.. På söndag är det alla hjärtans dag, uäh, jag mår illa. Konsumtion. Konsumtion. KONSUMTION. Jag behöver inte en speciell dag för att göra Johan lite glad. Köpte en biocheck till honom i förrgår. Valfri film får han välja, förutom den där skräckisen, då får han gå med någon annan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0