friday I'm in love.

TGIF. Men det spelar liksom ingen roll för det kunde lika gärna vara tisdag. Har inga planer för helgen, Johan ska skriva ansökan till en skola och på söndag kommer han vara helt apatisk och jag kommer ha rastlösa ben men samtidigt ingen ork eller vilja att göra något på egen hand eftersom jag längtat hela veckan efter helgen och att få umgås med Johan men, man kan inte få allt.
Jag längtar hem, vansinnigt mycket nu.. Och jag tror att PMS kom efter mens den här månaden. Jag är jättekänslig, får tårar i ögonen för ingenting, magen är kaos och jag känner mig extra svullen. Det är tungt nu. Men man ska inte klaga. Eller hur?

Jag hoppas Christian svarar snart så jag får veta ifall det är någon idé att ens ta sig ut idag. Har en plan utan att ha diskuterat den med honom nämligen.
1: handla öl på Systemet.
2: åka till Pernilla, dricka öl och kolla konståkningen.
3: dra in till stan och förhoppningsvis träffa Christian och hans dam som är uppe på storstadsvisit.

Men vi får se. Som vanligt.
Är det någon som har något annat förslag så hojta!

En fin bild på mig och Christian på taket, sommar 2007. (I MISS THAT HAIR!!!!)


UPDATE:
Konståkningen börjar tydligen om 50 minuter. WTF?! Jävla repriser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0