come fly with me..

Fy fan vad CSN är sega och dumma i huvudet! Igen.. Fick papper om att jag får för mycket studiemedel för att jag bara läser 300 poäng. Jaaaa, men jag ska ju inte läsa matte på samma skola. Åååååh, jag sa det mycket tydligt till damen jag ringde och bad om hjälp från i december och hon sa "jamen fyll bara i att du ska läsa 400 poäng för hela terminen så blir det bra". Nä. Det blev ju inte riktigt bra. Nu måste jag hålla på att ändra och först få mindre pengar och sen mer när min andra kurs har börjat. Alltså, SUUUUG! Varför inte bara betala ut och sen får väl jag höra av mig ifall det blir ändringar, så jävla rädda svin de är. Lugn, ni får ju tillbaks era jävla svettiga pengar sen!
AAAAAH!!

Nu vill jag träna och få ut lite aggressioner. I fucking need it!

[By the way bokade jag flygbiljett från Gbg --> Bromma idag. Wohoo! Lite scary men fan, 55 minuter ska jag väl klarar av..]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0