we are the robots

Lyssnar på the Get Up Kids, sneglar på min tatuering och har nog inte riktigt förstått att jag ska se dem i sommar. Det är 10 år sedan de släppte den bästa skivan någonsin, eller deras egna ord: "The last good record of an entire genre". Kunde inte sagt det bättre själv. Så jävla blödig som jag blivit de senaste åren, herregud, jag kommer stå där och storböla. Maskaran kommer hamna nere vid knävecken innan spelningen är slut. Ja, böla av lycka förstås. Det är helt ok.

Annars har jag haft balkongdörren öppen i en halvtimma nu utan att frysa, sitter fortfarande i tisha bara. GÖTT! Men om SMHI har rätt så ska det bli kallare i helgen, hoppas de har fel. Iaf på lördag. PEPPEN! Jag och Bea ska färga håret på varandra, bleka bort de gula nyanserna, sen blir det utgång och vi kommer se ut som Romy och Michelle hahaha!

Det får faktiskt gärna bli lördag, NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0