uääh

Finns det något jag verkligen hatar i livet så är det spindlar, folk utan vett i skallen och mens.
Det sistnämnda har dragit ner mitt humör drastiskt på två dagar, gett mig smärtor som inte ens kan beskrivas och idag blev jag illamående på mattelektionen också. Ingen aning ifall just illamåendet beror på mensen men jag kände att "en Kräk-Eva" var på väg så jag gick tidigare..
Så nu sitter jag hemma, mår fortfarande illa och är yr och läser direktrapporteringen från Söderstadion och matchen mellan Bajen - Mariehamn. Älskade Bajen leder med 3-0 och det verkar vara en folkfest på läktarna. Surt att sitta hemma då, men jag ser fram emot andra, mer varma, vårkvällar på norra läktaren.

Mardrömmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0