smakprov

Här får ni ett smakprov på min hemsida. Webhotell är beställt så nu jävlar!



Annars har jag bett en polare hjälpa mig med mat och kalorier och sånt där eftersom jag är så jävla värdelös på det.. Vill ju verkligen gå ner i vikt. Förstår inte vad det är som gör att jag inte kan hålla någon form av självdisciplin.. Det går fan inte att sluta äta! Sockersuget är enormt och jag tänker oftast "äh, en lite Snickers gör nog ingen skillnad, ska ju ändå träna imorgon" och när chokladen är slut (efter typ 2 minuter) så är ångesten total! Jag känner ånger, värdelöshet, jag blir ledsen och vill bara slå till mig själv hårt över käften och skrika "NU SKÄRPER DU DIG!"

Jag har lyckligtvis inte utvecklat någon form av bulimi i alla fall. Skulle aldrig få för mig att kräkas upp det jag ätit. Har ju ett kärleksfullt förhållande till mat, dock väldigt ett väldigt osunt..
Jag vill bli sund, må bra och trivas med mig själv. Och kunna köpa JEANS! Har tröttnat gruvligt på leggings nu.....

Jag vill dock påpeka att jag aldrig, ALDRIG vill se ut SÅHÄR:




Kommentarer
Postat av: Jenny

fin hemsida, bejb!!!

2010-04-23 @ 13:23:02
URL: http://imyourbiggestfan.blogg.se/
Postat av: becca

fan vilken fin hemsida!!!!



ett tips mot sockersuget= en snaps äppelcidervinäger varje morgon. ökar förbränningen dessutom!!=)

2010-04-23 @ 13:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0