psycho

Tänkte att jag hoppar över mattelektionen idag. Kommer ändå bara sitta där som ett fån och låtsasräkna. Sitter hellre hemma och pluggar och här kanske man till och med kan få lite hjälp. Jag gillar inte min lärare..

Jag har sjukt ont i huvudet, på ena sidan, misstänker att det är linsen i ögat som gör det. Fick veta hos optikern att jag inte alls har -3,50 på höger öga utan det är tvärtom, jag har "bara" -3,25 där. Så jag bytte lins och det blev inte bra alls. Såg lite suddigt. Och idag provade jag igen men det var likadant. Så nu pillade jag i en -3.50 iaf men det är inte heller bra! Buhuuu, what to do? Jag har tydligen astigmatism också, kanske beror huvudvärken på det.

Igår lyckades jag hitta förundersökningen i fallet Linda Chen. Den är på över 4000 sidor och jag valde ut lite saker att läsa. Som t.ex förhören med Mats och de samtal han ringde dagen efter hon försvunnit. Obduktionsrapporten var mindre fräsch att läsa. Fy fan.. Glad att de inte bifogat bilder i alla fall. Eller det kanske dem har, men jag har inte sett några hittills. Och alltså jag vet inte, jag tror att han har mördat Linda Chen, men antingen är han för jävla dum för att förstå eller dumsmart nog att bara tiga om det. Jag vet inte.. Han är bra korkad i alla fall, han måste ju någon slags störning. Vem fan fnissar i ett förhör när man pratar om sin mördade sambo?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0