no smoking please

Nyss var jag ute med Johanna när hon rökte. Jag lämnade medvetet mina cigaretter hemma. Stod och njöt av solen istället och kände mig väldigt duktig, om än ganska sugen. Men jag stod emot och blundade för ett ögonblick och såg mig själv på stranden. Strandad val eller nöjd med mig själv? Det är väl ett lätt val tänker ni. För mig också såklart, men vägen dit kommer att bli så jävla tung. Imorgon ska jag träffa Micke och prata kalorier. Hade jag råd skulle jag gå till Viktväktarna, men det har jag inte så jag får göra't själv. DIY motherfuckers!

Lovade Pernilla att träna idag. Inga undanflykter eller bortförklaringar. Det hårdaste baspasset som finns och jag ser inte fram emot slutet av passet eftersom jag har en tendens att alltid ta i lite för mycket än vad jag egentligen orkar och kan.. Men jag måste börja någonstans och jag börjar idag. Kl 17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0