klart!

Nu har jag min lille väckarklocka på plats. Den blev söt och lite annorlunda. Och klockan visar 14:50, eller 02:50 om man vill.. (nästan fem-i-tre-raggs-tid)
Blidde inga stjärnor eller något annat. Pallar fan inte mer än 1½ timma i taget.. GAMMAL!

ÄH, här har ni honom, min inplastade klocka, som mer ser ut som en liten gubbe med hatt. Men jag gillar't!!


Ikväll är jag gräsänka och det innebär att jag får se vilken film jag vill!!!
Så jag hyrde senaste Beck-filmen igår, kanske blir det någon cheesy kostymfilm också.. Och så köpte jag en STOR Olde English som ska drickas upp senare. Mmm mmm mmm.. Bra lördag!

UPDATE:

JA, linjerna ska vara slingriga. Det får vara så ibland, just på min tatuering så passade det perfekt, när man tänker till helheten sen.. Och skuggningen inuti, ja den är mycket mörkare nu när den är nygjord såklart. Svullen deluxe för fan! Blir nog lite snyggare när den har läkt. NÖJD NÖJD NÖJD :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det meningen att linjerna ska vara så skakiga? Fyllningen ser lite skum ut.

2010-04-10 @ 18:19:37
Postat av: Vendela

Sv:

JA. linjerna ska vara sådär. och "fyllningen" ser skum ut för att den är nygjord och svullen. färgerna är alltid mörkare när en tatuering är nygjord..

2010-04-10 @ 18:27:35
URL: http://wendylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0