just idag är jag stark

Det här med att plugga matte på distans var ju spännande. Särskilt när man har en lärarkontakt som inte kan skriva svenska och som inte förstår vad jag menar när jag säger att JAG inte förstår hur man skriver ekvationer i Word..... Aaaaah! Nu har jag iallafall scannat in mina uträkningar och skickat som PDF-fil. Det ska väl för fan fungera!

Väntar på att potatisen ska koka upp på spisen så jag kan börja panera mina kära fiskbitar jag köpte utanför City Gross idag. Viva la fiskbil! 3 st fina filéer för 30:-

Småglor på webbkameror.se för att få en glimt av Bajentåget som beger sig från Medis nu vid 18, kameran jag glor på är placerad i korsningen Götgatan/Ringvägen så jag borde se något snart. Ett grönvitt hav. Fan va vackert. Avskyr mig själv lite innerst inne att jag inte köpte biljett till hemmapremiären. Men men..

FORZA BAJEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0