herregud

Islands vulkanutbrott är ett bra jävla exempel på att folk inte kan slappna av och ta saker och ting som det kommer. När man är villig att betala 38 000 för en taxiresa, från Barcelona till Stockholm, ja då ska det fan finnas en bra ursäkt!! Varför har vi så bråttom? Om jag satt nere i Barca och fick höra att jag inte kunde komma hem förrän tidigast tisdag, jag skulle jublat av glädje! YES, ytterligare 3 dagar att tillägna avslappning.. Men nä, folk är som gamar, kan gå över lik för att få tag på hyrbilar och tågbiljetter och taxis.. Bara för att de måste hem till sitt jobb. Tragiskt.

Well.. Hemma nu, fick tag på allt jag skulle ha och lite till men glömde natuuuurligtvis snacksen. Så det får Bea ta hand om :)

Nedräkningen har börjat, en timma och 15 minuter kvar, sen är det GO MAN UTD för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: erika

håller med dig fullständigt! visst, man skulle kanske oroa sig för sin boendesituation i typ 5 min, sen bara njuta! det är ju ändå inget man kan rå över..

2010-04-17 @ 14:22:25
URL: http://strawberryweeds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0