helgen

Mååååndaaaag!
Jag sjukanmälde mig i morse för när jag vaknade och gick upp upptäckte jag att min hals var helt tjock och ond. Svullnade mandlar och en känsla av rakblad i svalget. Uuuh.. Och på det fick jag magknip och var fast på toaletten i 20 minuter. Ingen bra start på dagen direkt. Så nu har jag ätit massa glass, som jag lyckligtvis inhandlade på bakfyllan igår, så svullnaden i halsen har gått ner i alla fall. Puh!

Lördagens partaj var nice! Bea hjälpte mig att bleka håret, så nu är det jämngult istället. WTF! Det ska ju BLEKAS, inte blir mer gult. Ja ja. Ska i alla fall vänta ett par veckor innan jag häller i en pärlblond, nu är ju risken som störst att det blir grönt. Och nej, Bajen i all ära, men grön i håret, där går gränsen..
Vi drack massa öl och cider (not the sliskiga typen) och senare kom Beas vän Alexandra hit (bruden som är Mitt Piano och vars låtar spelas flitigt på P3). Vi lyssnade på 90- och 80-talsmusik och ja, tog det lugnt.
Sen fick vi tag på en taxi som tog oss, om än väääääldigt långsamt, till Debaser Medis där Joel Alme spelade. Det var väl inte det bästa jag sett och lyssnat på men är man full och go är det mesta behagligt. Så jag tyckte där och då om Joel Alme.. Efter det drack jag en sista öl, skulle jag inte ha gjort.. Gick ut och tog en cigg och började må hysteriskt illa. Och för att inte göra misstaget att spy på toalettgolvet som en stackars brud gjorde tidigare på kvällen så tog jag beslutet att gå hem men lyckades inte hitta varken Bea eller Alexandra för att säga hejdå. Blöh..

Igår låg jag i soffan från 08:50 tills jag gick och lade mig vid 22:30, med undantag för toalettbesök och ett väldigt vingligt besök på City Gross för att inhandla mat och glass. Uuuh.. HEMSK bakisdag..

Bea hemma hos mig:


Joel Alme. (Tog med min gamla Sonykamera till Debaser, därav fattig jävla bildkvalitet)


Alme igen.


Jag och Bea i vimlet.


Rökpaus och tid för att se svår ut:


Alexandra och Bea:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0