GIF

Sitter i skolan och beundrar mitt nya nagellack, Preppy Pink. Det är så jävla preppy så det finns inte. Kom på att det kommer passa utmärkt på ett bröllop jag ska på i sommar, då det är 50talstema. Wohoo! DÅ är jag förhoppningsvis smal nog att kunna köpa en riktigt fin klänning, utan att magen stör eller att fläskfiléerna på ryggen väller över. Kanske slår jag till med ett par klackskor också. Oj oj oj..

Skärtorsdag, 1 april och jag har hittills sett 3 skämtnyheter. Två i Metro och en på bt.se. Prilaprilius, hahaha! Läs HÄR. Och Metros ena var så dålig att jag inte ens skrattade.

Idag ska det fan städas hemma då finbesöket anländer imorgon! Det är damm överallt och prylar, papper, kläder, skor, hatthyllor, skohyllor, grus, SKIT överallt. Skandalöst hur det har fått gå såhär långt. Men, är man trött så är man. Eller, LAT kanske det skulle stå..

Idag lär vi oss att göra GIF-animationer i skolan, till det fiktiva företaget Rent-A-Pet. Så här ser en av mina tre förslag ut.....


Photobucket

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sjukt bra ju! Gif'en alltså :)

2010-04-01 @ 14:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0