... ... ...

Uuuh.. Jag känner verkligen att mina värsta dagar i månaden närmar sig. Jävla deppdag! Inget jag tänkte göra har jag orkat ta mig för. Soffläge. Well, jag har faktiskt gjort lite nytta också, hjälpte Johan skriva sitt CV till hans ansökning.
Vädret är hur som helst helt fantastiskt! Stod på balkongen och tog min första cigg på två dagar, i bara tshirt och frös ingenting. Mmmm, hoppas det håller i sig nu. Bäst vore det om nästa helg blev ännu varmare, då kusin + brud kommer upp och härjar!

Annars ligger min hemsida uppe nu, www.vendelaqvist.se
Är inte klar än, bara basic stuff som är uppe. Men jag är helt klart nöjd än så länge!

Blev inspirerad av någons bild på bilddagboken igår och gjorde denna, me like:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0