england belongs to me

Så jefla typiskt mig att alltid glömma det viktigaste när jag handlar. Skulle åka till Liljeholmen för att köpa mat, öl, en tshirt på Gina och hårfärg.
Kommer hem med mat, öl, en tshirt, leggings (som jag måste byta) och strumpor men ingen hårfärg. Blöh.. Så nu måste jag ändå lämna hemmet imorrn och försöka fixa det. Tyyypiskt. Hade sett fram emot en soft dag, vakna, käka frulle i lugn och ro. Öppna en öl kl 13:45 och heja fram Man Utd, sen invänta Bea. Allt detta fortfarande i pyjamas. Men nähä..
Önskar fortfarande att de slår upp ett Ö&B nere i Aban C.. Åtminstone en jävla bankomat!

Lite kul att den här bilden kommer upp när jag googlar Olde English. Hahahahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0