depp vs pepp

Det finns saker jag är väldigt nöjd med och saker som jag är mindre nöjd med. Ett av de sistnämnda är min älskade dator. Har haft den i 2 år nu och använt den väldigt flitigt. Att fläkten låter som ett sågverk är väl då inte konstigt. Men alltså, ska den verkligen göra det? Vad har datorer för livslängd egentligen?
Sen är jag även ganska missnöjd över att jag inte kan tänka. Min hjärna har uppenbart stuckit iväg på semester från mitt tjocka huvud och passade någon gång på när jag inte såg att boka en enkel biljett. Jag får helt enkelt vänta på min partner in love, så han får hjälpa mig med detta otroligt svåra mattetal.
[ (-4/7) x (1/3 - 3/4) = har fan ingen jävla aning! ]

Nu då, lite mer från den positiva sidan, jag är så jäääävla nöjd över att vara Bajare! Ingen klubb i hela jävla Sverige har så fina fans som Bajen har. De andra lagens så kallade supportrar stjäl våra sånger för att de vill vara om oss. Men se det går inte, för Bajensupportrar är inga medgångssupportrar som AIK's till exempel. Vart är alla nu? Nu när de nästan ligger i botten och förlorar sina matcher? VAR ÄR NI? HOHOO? Tusentals Bajare är nu på väg till Ängelholm för en match i Superettan. Om det inte är supportrar med stort hjärta, vad är det då?

Annars är jag otroligt peppad inför sommaren. Jag hyser inget större hopp inför beach 2010 men jag ser fram emot fina besök, och det börjar redan 30 april med att kusin + fru kommer hit. Det ska bli fotboll och GT's och balkonghäng. Sen dröjer det inte länge innan de kommer hit igen, på midsommar. Och innan dess ska väl Sara och Jenny ta deras årliga resa hit för ytterligare balkonghäng. I mitten av juli kommer Peter och Candra hit för första gången (hos oss alltså) och attans vad trevligt! Sen hoppas jag att morsan kommer upp också. Saknar min käraste mor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0