dantes peak fast på riktigt

Jag gillar inte det här med Islands vulkanutbrott. Bilderna ser ut som att allt vore en film bara, och jag hatar katastroffilmer. Så det här är verkligen inget roligt! Nu bor jag ju inte på Island som så många andra stackare gör, som måste fly från sina hem, men å andra sidan, vem fan bosätter sig vid en vulkan, egentligen?!

Jag vill ha svar! Aftonbladet är en jävla skvallertidning som bara har i uppgift att skrämma folk, folk som jag. Jag blir ju rädd, för jag tar åt mig så jävla hårt av såna här grejer. Som någon krönikör skrev, varför inte bara lägga ett stort lock på vulkanen? Ska det vara så jävla svårt? Vi lever i 2010 nu, inte 1910.. Blöh..

Det regnar idag och innan jag gick upp och verkligen såg att det regnade tänkte jag SNÖ. Men tack och lov så regnar det bara. Hörde dock att det skulle bli nån decimeter snö i helgen men det får vi fan hoppas att det inte blir. Kanske 1 dm aska. Fy fan va äckligt..
Och eftersom jag bor i ett land utan vulkaner och inte behöver vara livrädd just nu i alla fall så ska jag ta mig till Liljeholmen C senare, ska köpa en tshirt på Gina och blekmedel till håret. Bea och jag ska ju ha färga-håret-dricka-öl-gå-ut-kväll imorgon..

Så sjuuuuukt snyggt foto. Som fototokig så vill man ju faktiskt vara på plats och försöka ta årets bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0