bored til death

Har en massa borden att göra. Jag borde diska, jag borde dammsuga, jag borde tvätta, jag borde skissa på annonser och utkast till hemsida, jag borde ringt till läkaren idag som jag glömde IGEN, jag borde gå ut och gå (men det sparar jag till senare).. Min dator låter bara värre och värre för varje dag, känns det som. Har huvudvärk och BORDE väl ta en värktablett eller dricka sju liter vatten på en och samma gång. Jag borde träna också. Har ångest för att jag inte tränat på över en vecka IGEN. Lovade ju mig själv att det inte fick gå så långt tid mellan träningspassen igen.. Fan också.. Men det är inget roligt att träna när man är nytatuerad, har ingen lust att få en massa svett från andra människor i min tatuering.. Men jag SKA gå en prommis ikväll. Ska bli skönt att dra på sig bästa skorna och ge sig ut. Funderar på om jag ska gå ner till Ålsten och sen stigen bort till Solviksbadet och tillbaks, den sträckan är 5km så det blir nog lagom.

Nej fan vad tråkig jag är nu. Tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0