blaha..

IDAG? Plugga matte och pussas.
IGÅR? Tatuering, gräsänka, film och fotboll, GT's, sova.
IMORGON? Back to plugget!
I ÖVERMORGON? Plugga x 2.
DAGENS MUSIK? Inget än så länge..
DAGENS KLÄDSEL? Leggings och very oversized tshirt.
REKOMMENDERA EN LÅT? Great Expectations - Gaslight Anthem.
EN FILM? Asterix och de tolv stordåden.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? Glo på film.
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? Äta en riktigt god frulle och väcka min baby..
VAD HAR DU ÄTIT IDAG? Nada.
SENASTE LÅT DU HÖRDE? Nån MTV-skit.
SENASTE INKÖP? Salva till tatueringen.
DET SENASTE DU SLÄNGDE BORT? Ett par skor.
BRUKAR DU ÄTA FRUKOST? Japps.
VAD GÖR DU OM HELGERNA? Umgås med mitt hjärta, kollar film, dricker en öl..
BRUKAR DU BÄDDA SÄNGEN? Ibland.
HAR DU MEST SKIVOR ELLER FILMER? Skivor.
HUR MÅNGA TIMMAR SOVER DU PÅ EN NATT? 7-8. 8-9 på helger.
FÖREDRAR DU ATT VARA SINGEL? Nä.
ÄR DU SINGEL? Nä.
ÄR DU NÖJD MED DIG SJÄLV? Nä.
HUR MÅR DU JUST NU? Helt ok!
SENASTE DU SÅG PÅ TV? The Hills.
SENASTE FILM? Senaste Beck..
VAD VAR DET SENASTE DU SA? Mmm, ok, puss hejdå.
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER? En liten skål, två blomvaser med plastblommor i, en liten svart fågel, en rolig ram.
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU? FRUKOST!
VAD HÄNDER I HELGEN: Helgen är över!
VAD HAR DU PÅ MACKAN: Smör, ost, kalkon maybe..
VAD HAR DU I GLASET: Det beror på tillfället.
VAD DANSAR DU TILL: Justin.
VEM SOV DU SENAST ÖVER HOS: Mamma.
VEM SÅG DU SENAST NAKEN: Min baby.
VAD GÖR DU NU: Fördriver tiden.
NÄMN EN HÄNDELSE DU SKRATTAR ÅT BARA DU TÄNKER PÅ DEN: Hmm, jag har dåligt minne..
JAG HAR KYSST: Johan alldeles för lite idag.
JAG VILL BLI: smartare.
ÖL ELLER VIN: Öl.
ÄR DU SNÄLL: Mmm..
VAD DRICKER DU FÖR KAFFE: Gott kaffe.
VEM RINGDE DIG SENAST: Johan.

Kommentarer
Postat av: bec

Jag lägger till ett förslag till detdär man skrattar bara man tänker på. det fick mig att tänka på bilden du tog på gubben. haaahahaha!

2010-04-11 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0