Dancing Queen.

Jag småkikar på Mamma Mia som visas på Canalplus just nu. Den är väl sådär.. Musikaler har aldrig varit min påse chips så att säga. Men fan, Abba är ju bra. Svängiga låtar. Som min gamle mailkompis Jefre en gång skrev när jag var lite deppig:

"Cheer up love.... You're from a country that brought the world Abba.
And i mean come on!... Who doesn't like Abba? Disco Baby!!!!!!!
D-I-S-C-O !!!!!
"

Haha, jag tänker alltid på det när jag här Abba. Skön snubbe det där förresten. Nu bor han i Danmark och är gift.
Visste att han på något sätt skulle hamna i Europa någon dag. Grym konstnär är han förresten också.
Kolla HÄR.

Annars har jag varit lite ledsen större delen av kvällen. Min moster ringde tidigare och meddelade att min mamma ligger på sjukhus.. Det är troligtvis inget allvarligt. Antagligen bara en värre överansträngning. Min mor är en rastlös själ och kan typ inte ta det lugnt. Hon har levt ett väldigt stressigt liv så hon vet inte hur man kopplar av ordentligt. Det är så jävla sorgligt.
Jag blev hur som helst sjukligt orolig för när min moster ringde så sa hon inte särskilt mycket om det. Så timmarna innan jag fick numret till mammas sjukhussal var hemska! Tack och lov så har jag världens bästa stöttepelare som kramar mig och säger att allting kommer att bli bra. Johan, mitt hjärta..
Kanske drar ner i helgen i alla fall. Jag saknar ju min käraste mor!

Näe, om man skulle ta och sova lite? Ska ju träna imorrn! Det är det som gör mig mest peppad just nu. Ska nog köra ett pass imorgon och ett på fredag. Om jag inte ska till Borås dvs. Kanske hinner med ett innan jag åker. Vi får se! TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0