T.R.Ö.T.T

Jag är sjukt trött. Men jag hatar att gå och lägga mig på dagen. Så jag får väl vara trött då.
När jag gick och la mig igår fick jag en hemsk halsbränna. Sen efter det mådde jag illa så fort jag blundade och ibland när det kändes lite bättre och jag precis var på väg att somna så högg det till i bröstet och jag blev klarvaken efter en känsla av strypt lufttillförsel. Så jävla äckligt! Och sådär fortsatte det. Låg och stirrade upp i taket och på klockan hela natten. En halvtimma efter att Johan gått tror jag att jag somnade en stund. Men vaknade efter en kvart och så fortsatte det tills halv tolv. Då gav jag upp.
Såhär var det i flera nätter när jag var sjuk och jag trodde att det berodde på hostmedicinen, men nu har jag inte druckit den på flera veckor så, vad fan är det som händer med mig?? Det är inte alls roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0