Spinn on..

Lördag idag. Klockan är typ två och jag har hunnit med träning och inhandling av diverse baktillbehör. Känns bra!
Nu sitter jag i soffan och njuter av en kopp vaniljte, det är iofs skit på TV men om två timmar ungefär börjar Sällskapsresan på Canal+ SF! Hell yeeeah!
Kvällen ser ut att bli tråkig. Johan ska iväg och kolla film eller nåt med två polare och jag har inte bestämt mig för vad jag ska göra. Har ju ändå ingen att umgås med. Och inga pengar. Och nu ingen öl eftersom jag planerade att köpa det ifall Jonas ville hänga med mig. Men han är i Göteboooooorg..
Äh, jag kan dricka upp mitt äckliga vin hemma och kolla på svensk film hela kvällen.
Sällskapsresan - Snowroller
Bert - Den siste oskulden
Kocken
Adam och Eva

Kan bli fint..

Träningspasset var det värsta jag gått igenom tror jag. Helvete! Spinning var myyyycket jobbigare än jag hade föreställt mig! Men jag ger inte upp än. Har ett pass inbokat på tisdag och folk säger ju att det är mycket effektiv träning. Nu ska fettoarslet och fettolåren BORT!! Bort bort bort..




You gotta love Lily Allen.. När folk har förebilder som tunnisar som Kate Moss eller Paris Hilton så skulle jag jubla om jag kunde likna Lily Allens kropp.. Former, brudar, det måste finnas former!!



Kommentarer
Postat av: Mickis

Bra kämpat Wendy!:) Du ska se att det kommer ge resultat även om det är jobbigt som faan, men kul samtidigt;) puss

2009-10-24 @ 18:01:13
Postat av: Tobie

din blogg är den bästa

2009-10-25 @ 18:13:47
URL: http://tobiej.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lily Allen är fan lite förebild totalt sett alltså.. Inte nog med att hon är sjukt snygg, med snygg kropp. Hon är ju även smart, uppkäftigt och brittisk! Gotta love her!

Jag ska till viktväktarna ikväll. Ska bli intressant att se vad som hänt sen sist...

2009-10-26 @ 11:00:18
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0