Liverpool Bridge.

Jag tänkte gått och lagt mig för sisådär 1½ timma sen. Men jag fastnade i en Facebookgrupp angående South Bank i London och huruvida träffpunkten för skejtare/inlinesåkare/bmx-kids ska göras om till butiker eller inte.
Om jag vore politiker skulle jag ta en rejäl tankeställare. T.ex, ska vi verkligen förstöra en plats som tillför glädje och färg i den annars gråa och trista tillvaron som annars brukar vara ett kännetecken för hela Storbrittannien?
Se bara på det här:







Näe. Politiker är och har alltid varit dumma i huvudet när det gäller ungdomars nöjen. Det verkar som att de vill att kidsen ska driva omkring på gatorna och hänga utanför MacDonalds eller Pressbyrån, så att de har någonting att klaga på. Jävla idioter.

Jag saknar London förresten. Väldigt, väldigt mycket..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag saknar oxå London. Känns fan som att det var sjukt länge sen jag var där...

2009-10-05 @ 10:49:33
URL: http://www.maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0