Det går framåt.

I stället för att köpa en våg och må dåligt varje gång man ställer sig på den, så mäter jag min viktnedgång i centimeter. Jag mätte mig första gången förra veckan och sen idag och visst har både midja, lår och höft minskat med en hel centimeter!  YEY! Det går framåt och det gör mig ännu mer peppad att fortsätta.
Idag vilar jag dock, kände av smärta i mina knän igår efter träningen och jag vill inte jympa sönder dem helt. Men imorrn är jag nog back on track igen!

Annars är jag trött, uttråkad (fast egentligen inte) och lite snorig. Jag har två nya avsnitt av Greys Anatomy att kolla på samt nya the City. Och självklart, sista avsnittet av säsong två av True Blood. Jag vill egentligen inte, jag vill dra ut på det så länge som möjligt. Fan, måste ju vänta i minst ett halvår på nya avsnitt. Blööh..


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har sträckkollat true blood sedan i förrgår. JAg som hatade det älskar det nu. Vill. ha. mer. NU!!

2009-10-01 @ 14:34:38
Postat av: erika

säsong 3 kommer inte förens sommaren 2010 :(

2009-10-01 @ 20:33:27
URL: http://melodiesanddesires.webblogg.se/
Postat av: JennyS

Vad duktig du är! och man ska mäta sig - för ibland rör sig inte vågen alls, men man minskar i omfång och det är ju det man vill!



Vill oxå har trueblood s 3 NU! Drömde för övrigt inatt att jag var instängd i en trång hiss med Eric Northman. Jobbigt. verkligen... PUH.

2009-10-02 @ 11:51:59
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0