Niiiiiice


Den 22 december blir de här godingarna MINA! Aaah, can't wait.. Plus de där svar/rosa skateskorna som finns på bild längre ner. Jag beställde två par skor och pappa betalar haha.. Faktiskt. Det är min julklapp. Men jag tror inte han förväntade sig två par. Hoppas han gör plats i resväskan :)

Ska snart till min kiropraktor för fjärde gången, andra gången den här veckan så jag är livrädd just nu. JAG VILL INTE!!! Ryggen är fortfarande öm och blåmärkt efter i måndags. Jag får nog säga till på skarpen att han inte ska trycka som en idiot den här gången.
Efter det ska jag åka hem och glo Hem Till Gården och få hjärnblödning pga byggarbetet. Jag pallar fan inte länge till. Det är konstant oljud från 07-15:30 på dagarna. Hysteriskt!

Kommentarer
Postat av: kajsa ;)

heh detta kanske är sjukt mysko kommentar eftersom det inlägget var från 2009... men har letat överallt efter sådana skor! vart beställde du dom ifrån? :)

alltså tack så sjukt mycket, om du skulle svara!

kram

2012-07-11 @ 23:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0