Materialist, nää.. Eller?

Det kan hända att det blir lite klirr i kassan i dag eller imorrn.
Säljer den andra Stringhyllan och först lade jag upp den på Tradera men där är folk så jävla snåla så jag sänkte priset en hundring och lade upp den på Blocket i stället. Har i dag fått två intresseanmälningar. Nu väntar jag på att kvinna #1 ska höra av sig och om inte så har jag en back up. Tacka fan för det. Hej släkten, ni kanske får julklappar i år i alla fall!

Jag vill träna nu. När jag har en vilodag så känns det som att det har gått flera veckor sen senaste passet. Uääh.. Idag blir det dock styrketräning med Johan. 20 min crosstrainer och sen mage, överarmar, rygg och axlar.



Första gången ever jag skrev något med läppstift på en spegel igår. Kan bero på att jag inte använder läppstift..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0