Fuck you internet!

Jag blir tokig!
Ska nu anmäla mig till vårterminens andra period på Åsö Vuxengymnasium, men hittar inte en enda kurs som jag läser om i kurskatalogen! Hur fan går det ihop? Och varför ska allting göras online nu för tiden? Tacka vet jag CSN, gamla hederliga skitmyndighet, där kan man i alla fall beställa hem blanketter. Men nu kan jag inte ens göra det för jag har inga kurser att skriva i. För helvete!

Nu är det klart att min nyårsafton ska spenderas med både Sara och Jenny.
En Jenny som kommer att hoppa på kryckor, (och som dessutom fyller år samma dag det ska drickas skumpa, äta god mat och mysas!), stackars, men jag och Sara ska ta hand om henne minsann.

Ett litet minus med detta blir ju att, jag kanske inte får pussas med min karl på tolvslaget, för jag slår vad om att han hellre firar nyår med sina grabbar än att lyssna på när tre brudar snackar misär, män och mensvärk..
Men inget är ju klart än. Vi får se!
(Men lugn Jenny, ingen dans och inga snöpromenader..)


De bästa brudarna ever!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha! Betänk då att det garanterat kommer vara jag som envist ska ut på dans i snöstormen- med kryckor (eller, vi kanske kan hitta en pimpad rullstol nånstans?)!

2009-11-17 @ 17:14:59
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com
Postat av: Sara

Du kan få pussas med oss :D. Kanske inte riktigt samma sak som med Johan... men men.. (blunda och tänk på någon annan? Hehe)

2009-11-23 @ 17:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0