Blahaa..

Sötsuget från helvetet. Jag skulle nog kunna tänka mig att gå igenom det mesta för att slippa detta satans verk. Akupunktur, hypnos, tortyr? Vad tror ni?
Nu har jag druckit kopiösa mängder vatten, tuggat på 2 äckliga Extra-tuggummin i två timmar, rökt en cigarett (jag som skulle sluta, damn..) men det fungerar fan inte. Allt sitter i huvudet och det håller på att driva mig till vansinne!

Allt jag tänker på är mackor, choklad, chips, mat, jamen allt jävla onödigt, onyttigt jag kan tänka mig. When will it end? Och hur fan ska det gå till?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du få fler besökare?

Gå in på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=gangstah och registrera dig så får du 100 unika besökare på köpet! Sedan är det upp till dig att behålla de ;)

2009-11-18 @ 00:58:24
Postat av: Pernilla

Det kommer att gå över om en eller två veckor, jag lovar! Om du bara undviker skitsaker du inte vill ha i ditt liv. Jag har inte lyckats ännu, det är fan SJUKT svårt. Bestämde mig ju för att äta bra bra bra på allvar, men neeeej, självklart bad jag gurra köpa en påse chips eftersom jag såg en dilldipp i skafferiet.. Jag blir så jävla förbannad på mig själv!!



Undvik ALLT som innehåller socker i två veckor; bröd, frukt, och allt uppenbart godis. Så ska du se att det funkar.. Som sagt, jag har inte kommit dit än haha... Fyfan..



Vi borde bo tillsammans i två veckor och peppa varandra och slå varandra på fingrarna eller i huvudet varje gång någon av oss nämner skräp!

2009-11-18 @ 08:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0