Andas!

Jag och mannen min har vart och styrketränat. Skönt att åka dit tidigt en lördag, inte så mycket folk dvs ingen kö till maskinerna eller till min personliga favorit; crosstrainern! Aahh, den är go den..
Annars är det sjukligt tråkigt att styrketräna, men jag behöver det ju. Vad gör man inte..

Fotboll på TV, känns väldigt längesen man såg en Premier Leaguematch. Liverpool - Man City, skitmatch är det, trots så stor potential! Hoppas att Man Utd - Everton blir roligare..

Annars är jag peppad på att göra någonting, men ändå inte. Jobbig sistuation..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Crosstrainern 4-ever and ever <3!

Själv så styrketränar jag nästan enbart för att jag blivit lite lätt hypokondrisk sedan jag började plugga till sjuksyrra... alla dessa vidriga sjukdomar som kan hållas borta mha träning...

2009-11-22 @ 19:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0