Ush-dag.

Sitter och försöker läsa igenom modul nummer ett av min internetbehandling. Den är lång och tråkig men jag måste ju. Jag behöver läsa allt. Men det tar tid och jag kan inte koncentrera mig. Så därför blir det jobbigt. Och nu orkar jag inte göra någonting heller. Skulle behöva röra på mig men jag tror jag sparar promenaden till senare ikväll eller till imorgon istället. Depp-Vendela. Fan vad less jag är..

Igår drog jag in till stan och köpte Markus födelsedagspresent plus en klänning från Monki till mig själv. Varför har jag aldrig browsat igenom Monkis kläder så noga innan? Herregud, den affären är ju som gjord för mig! Aahh.. Underbart! Där blir det shopping när ekonomin blivit bättre kan jag lova.
Sen åkte jag och Johan till Grimsta för att kolla Elins fotbollsmatch. Elin, 8 år, var grym! Två mål och en fiiin assist! Och efter det blev det smörgåstårta, tårta och godis + öl hemma hos familjen Rosenlind. Och fotboll förstås. Skitmatch! Jag säger att Barca förtjänade att vinna för det gjorde fan inte Man Utd i alla fall. Inte den matchen.. Skräp! Ush!
Nej nu är det fan nya tag till nästa säsong.
Ikväll är det derby. Bajen möter AIK och behöver jag säga att jag är nervös? Eller, jag borde sitta här nu och vara toknervös. Nervig.. Som fan. Men, jag känner faktiskt ingenting. Hmm.. Apati, hej och välkommen..

Micke på en sushibar i stan.


Carro äter.


Snyggt bara.


Marsha spelar WoW....


Elin in action!


Johan och Vilda.


Hej detta är en ush-dag..


Hej såhär kul tycker jag det är att läsa om depressioner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0