Slöast.

Jag är fan slöast i Sverige.
Måndag. Ny vecka. Nya tag men inte fan har jag gjort något av den här skitdagen! Suttit inomhus, pillat med bilder, bloggen och fortsatt härja med min usla lugg. Nu är den värre än någonsin. Ja, det må se okej ut på mina nya foton men fan, det funkar inte IRL. In real life. I verkligheten. Nej. Men men, det växer ju ut.

Imorgon är det jag som drar på mig träningskläderna, tar på mig mina fina, rosa, skor och går ut en timme. Även om det regnar. Regn är inte farligt. Det är min hjärna som är farlig för att den är förslöad och hindrar mig från att nå mitt mål inför beach 09..
Hahaha.. Ah, mitt mål är i alla fall att innan den 25 juli komma i en klänning jag spanat på ett tag nu, som jag tänkte ha på mig när Candra och Peter gifter sig. Sen att jag kanske skulle vilja våga visa mig i bikini på Nices stränder är en annan femma. Men det fixar jag vettu..

Lite pix..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0