NU!

Nu har jag äntligen fått till min blogg ganska bra i alla fall. Nu får det duga, för en vecka eller så, hehe..

Det är tisdag. Eller onsdag? Herregud, nu har jag tappat bort dagarna igen. Ja ja, idag ska jag iaf ut och gå. Blir antagligen 5kmspåret i Grimsta. Göttans.
_______________________________________________

Jag blir så ledsen när jag halkar in på någon blogg och får se sånt här:

blondbrudmedspraybrännasnackarskit

Vart är deras föräldrar? Godkänner de dotterns vidriga beteende eller är de lika dumma som sin dotter och uppmuntrar henne till att tro att dumhet hjälper en genom livet?
Den här flickan kan inte ens stava. Jag mår illa när jag läser meningar som "jag frossade mig i Ed Hardy prylar (keps + linne) samt köpte mig ett par "solgglas-ögon" som jag har sätt någon rappare ha i någon cool musikvideo.. "
Solgglas-ögon. Jag visste inte att det fanns två G i solglas och att allt dessutom var särskrivet. Ååååh..

Sen att hon hela tiden upprepar att alla älskar henne, alla är avundsjuka på henne och att hon är vacker, det gör mig otroligt ledsen. Hon får antagligen ingen uppmärksamhet från sina föräldrar och måste hävda sig genom att trycka ner andra.
Ja, herregud. Jag ska sluta läsa bloggar. Jag blir bara förbannad. Men det är intressant också. Förut ville jag bli beteendevetare. Det kanske är dags nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0